TERMENI SI CONDITII

Conditiile de plata

Acceptam ca instrument de plata majoritatea cardurilor existente in sistemul bancar romanesc.Toate platile vor fi efectuate in conditii strict confidentiale de plata.

Ecosphere.ro nu are acces la informatiile private ale cardului dvs de credit atunci can efectuati plata unui produs. Toate aceste informatii sunt procesate in mod exclusiv de catre PayPal si codificate intr-un link securizat. De fiecare data cand introduceti datele cardului dumneavoastra de credit, informatiile vor fi folosite doar o singura data, pentru a servi doar tranzactiei respective. Plata trebuie sa fie inregistrata inainte ca Ecosphera dumneavoastra sa fie livrata.


Securitate

Pentru a verifica daca sunteti pe o pagina de internet securizata va rugam urmariti in browserul dumneavoastra urmatorul detaliu:

Adresa web unde se realizeaza comanda va incepe cu „https”, si nu cu „http”. Pictograma unui lacat inchis va aparea in browserul dumneavoastra.

Livrarea

Ecosphera dvs va fi livrata intodeauna numai in zilele de marti-sambata, iar comanda dvs va fi trimisa in termen de maxim 10 zile de la inregistrarea platii, in functie de disponibilitatea stocului.

In eventualitatea in care conditiile meteo nu permit un transport in conditii de siguranta pentru ecosistem (in principal temperaturi foarte scazute), vom suspenda temporar livrarea.

Inainte de livrare

O Ecosphera este un mini-ecosistem delicat si perfect echilibrat. Ca atare, acesta trebuie sa fie ingrijit in mod corect, astfel incat sa va ofera o bucurie maxima inca de la inceput. Ne mandrim cu capacitatea noastra de a livra foarte repede Ecospherele (folosind curieratul rapid, de obicei Ecosphera ajunge la dvs a doua zi, inainte de ora 13.00, in cazul in care produsul este in stoc). Daca, din orice motiv, destinatarul nu este in masura sa primeasca rapid acest colet, va rugam sa contactati un membru al echipei noastre, astfel incat sa putem face livrarea intr-un moment mai potrivit pentru tine si ecosistem. Acest lucru ne va da amandorura garantia ca Ecosphera nu este supura unui stress inutil la livrare, prin prelungirea duratei de impachetare a crevetilor, care au nevoie de temperaturia optima si lumina.

Livrarea

De indata ce ati primit Ecosphera, cutia va trebui sa fie deschisa imediat pentru a oferi crevetilor lumina si caldura de care au atat nevoie. In cazul in care se doreste sa fie un cadou-surpriza, va rugam sa solicitati destinatarului in prealabil sa se abtina de la agitarea pachetului. Fiecare Ecosphera este insotita de o brosura cu instructiuni speciale. Aceasta contine informatii importante care va vor ghida in ingrijirea continua a mini-ecosostemului. Va rugam sa o cititi cu atentie, pentru ca va va ajuta pentru a localiza cea mai buna pozitie pentru a pastra ecosphera in noua sau mediu. Brosura raspunde, de asemenea, celor mai frecvente intrebari si va consiliaza legat de schimbarile prin care va trece Ecosphera pe parcursul vietii sale. Magnetul alb atasat de manualul de instructiuni trebuie pastrat si folosit pentru a curata interiorul Ecospherei.

Dupa livrare

Odata ce brosura de instructiuni a fost citita va veti sti cu siguranta unde sa pozitionati noua dvs achizitie. Daca sunteti inca nesigur, va rugam contactati-ne si trimiteti-ne o fotografie cu Ecosphera dvs in noua locatie si va vom consilia sa o pozitionati corect.


Certificatul de garantie

Fiecare Ecosfera va fi expediata impreuna cu un Certificat de Garantie. In conditiile in care toti crevetii mor (produsul fiind ingrijit conform instructiunilor primite) in perioada in care exista garantie de inlocuire, Ecosphere Romania va inlocui produsul in cel mai scurt timp posibil. Perioada garantiei va incepe in prima zi a construirii Ecospherei. Ecospherele Small Sphere si Ecospherele Small Pod beneficiaza de o garantie de 6 luni. Toate Ecospherele mari au o garantie de 12 luni. Inlocuirea Ecospherei se face in conditiile in care clientul plateste toate taxele de transport.

Ecosphere Romania va inlocui sfera dvs in orice moment indicat in Certificatul de garantie doar in conditiile in care nici un crevete nu se mai afla in viata. Garantia isi pierde valabilitatea in cazul in care geamul este crapat sau spart (cu exceptia situatiei in care acest lucru se datoreaza livrarii initiale) sau in cazul in care au fost depasite limitele de temperatura sau lumina (de ex.: mumarul de alge este foarte mare).

Compania va inlocui Ecosphera numai dupa ce primeste ecosistemul care a esuat.


Pentru retur este nevoie de urmatoarele date

  • Numele dvs si numarul de telefon
  • Numarul de identificare a Ecospherei - Serial Number (aflat pe fundul vasului)
  • Data si adresa la care doriti sa vi se livreze noua Ecosphera

Descrierea produsului

Detalii legate de marimea, dimensiunile si culorile Ecospherei vor fi furnizate pe pagina www.ecosphere.ro, asa cum sunt ele furnizate de catre producatorii nostri. Toate fotografiile si descrierile noastre sunt oferite pentru a ajuta clientii nostri. Uneori pot exista mici variatii legate de culoare din cauza monitoarelor utilizate sau a browserelor utilizate. Vom face eforturi permanente pentru a ne asigura ca descrierile si fotografiile oferite sunt cat mai exacte posibil.


Drepturile asupra produsului

Toate bunurile raman in proprietatea Ecosphere Romania pana cand plata acestora a fost efectuata.


Garantia satisfactiei clientului

Ne dorim ca tu, clientul nostru, sa fii cu adevarat fericit de achizitia ta. Daca, dintr-un anume motiv, acest lucru nu se intampla, te rugam sa ne CONTACTEZI la primirea comenzii si vom actiona prompt pentru a rezolva situatia aparuta.


Serviciul CLIENTI

In cazul in care doriti sa ne oferiti feedback legat de oricare dintre serviciile noastre legat de modul in care acestea ar putea fi imbunatatite, nu ezitati sa ne contactati. Va vom raspunde in maxim 2 zile lucratoare.


Email: office@ecosphere.ro